a
  >  Reklamacije in vračila

Reklamacije in vračila

Zagotavljamo vam 14 dnevni rok za vračilo kupljenega blaga.

Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu kupeca (ZvPot) ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na naslov Otroška trgovina Prvi namseh, Slovenska ulica 13, 9000 Murska Sobota ali po elektronski pošti na naslov info@prvinasmeh.si.

Povratna pošiljka vrnjenega blaga na na naslov podjetja Otroška trgovina Prvi namseh, Slovenska ulica 13, 9000 Murska Sobota, mora biti oddana v roku nadaljnih 30 dni od oddanega sporočila. Edini strošek, ki bremeni kupeca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga) vrnemo kupecu opravljena plačila. Ob vračilu blaga mora kupec posredovati ponudniku tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Menjava izdelka

Ob ugotovitvi, da vam velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za ustrezno velikost. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je  blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla),  si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne.

Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov, ponudnik ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.

Če gre za blago, ki ga ni mogoče vrniti po pošti Vam v skladu s cenikom s pogodbenim partnerjem za izvajanje transportnih storitev, zaračunamo stroške vračila blaga. Tudi v primeru, ko ugotovite, da je strošek pošiljanja previsok, nas kontaktirajte in skupaj bomo našli rešitev.