a
  >  Reklamacije in vračila

Reklamacije in vračila

Zagotavljamo vam 14 dnevni rok za vračilo kupljenega blaga.

Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu kupca (ZvPot) ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na naslov Otroška trgovina Prvi nasmeh, Slovenska ulica 13, 9000 Murska Sobota ali po elektronski pošti na naslov info@prvinasmeh.si ali pa preko priloženega obrazca.

Povratna pošiljka vrnjenega blaga na na naslov podjetja Otroška trgovina Prvi nasmeh, Slovenska ulica 13, 9000 Murska Sobota, mora biti oddana v roku nadaljnih 14 dni od oddanega sporočila. Kupec nosi vse stroške vračila blaga. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če je odposlano pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kot datum odpošiljanja velja datum, ko je pošta datirana s strani ponudnika poštnih storitev.

Kupec je dolžan vrniti izdelek nerabljen, nepoškodovan ter v originalni in nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja (narave, lastnosti, delovanja izdelka) in kot je to običajno v prodajalnah. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo kupcu vsa prejeta plačila. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ob vračilu blaga mora kupec posredovati ponudniku tudi račun za blago.

Menjava izdelka

Ob ugotovitvi, da vam velikost nerabljenega izdelka ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za ustrezno velikost. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je  blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla),  si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne.

Če gre za blago, ki ga ni mogoče vrniti po pošti Vam v skladu s cenikom s pogodbenim partnerjem za izvajanje transportnih storitev, zaračunamo stroške vračila blaga. Tudi v primeru, ko ugotovite, da je strošek pošiljanja previsok, nas kontaktirajte in skupaj bomo našli rešitev.